ابعاد : 4 * 2.5 * 2.5 سانتی متر
محدوده سنی : 3 سال
به بالا کشور سازنده: ایران
امروزه در مکالمات انسانها کلمات تنها پاسخگوی تمامی نیازها نیستند؛ خوشبختانه یا متاسفانه از سال ۱۹۹۹ شاهد حضور ایموجی ها یا همان شکلک ها در میان ابزار های گفتگو و در میان کاراکتر های کاربران هستیم. حتما برای شما هم جالب است که معنی دقیق ایموجی ها را بدانید . در گفتگو و صحبتها و چتهای دیجیتال خود، از کدامیک از ابزارهایی که گفته شد بیشتر استفاده میکنید؟ اسمایلی یا اموتی؟ ایموجی یا استیکر؟ نمایش گرافیکی احساسات و پیامها در فضای دیجیتال اتفاق تازهای نیست. چت کردن در فضای دیجیتال حتی قبل از اختراع وب شکل گرفت و رواج یافت. میتوانید حدس بزنید که از همان ابتدا این ضعف بزرگ حس میشد که در ارتباط نوشتاری نمیتوان احساسات و هیجانات را منتقل کرد. از طرفی گفتگوهای دیجیتال مختصرتر و سریعتر از نامهنگاریهای قدیمی بودند و کاربران نمیتوانستند (یا میل نداشتند) سر حوصله و با فرصت کافی احساسات و حال و هوای خود را بیان کنند. اموتی ها (Emoticon) اولین خلاقیتی که در این زمینه شکل گرفت، استفاده از اموتی بود. به این معنا که از ترکیب علامتهایی مثل ; و ( و ) و : و – برای بیان احساسات استفاده شد. البته هنوز هم استفاده از اموتیها در گفتگوهای دیجیتال رواج دارد. حتماً به این نکته توجه کردهاید که این کلمه از ترکیب دو واژهی Emotion و Icon (نماد / احساس و هیجان) شکل گرفته است. ژاپنی ها در توسعه اموتی ها و ایموجی ها نقش مهمی داشتند
برای خرید عمده و تک ایموجی خشن می توانید به وب سایت پخش اسباب بازی برادران به آدرس www.baradarantoy.ir مراجعه کنید و یا با شماره تلفن پخش برادران ۰۵۱۳۳۶۷۶۰۰۰ تماس بگیرید
خرید عمده ست نینجا اسباب بازی از پخش اسباب بازی برادران
فروش عمده جامدادی چرم تک زیپ در پخش اسباب بازی برادران
فروش عمده ست کلت پلیسی ۱۱۰ در پخش اسباب بازی برادران
پیکان وانت درج در پخش اسباب بازی برادران
ارگ خرگوشی در پخش اسباب بازی برادران
گهواره و تخت سوپر بی بی برن در پخش اسباب بازی برادران
شطرنج چوبی کلاسیک ۲۰۱۸ کودک وآینده در پخش اسباب بازی برادران
ها ,ایموجی ,دیجیتال ,استفاده ,احساسات ,شکل ,و و ,احساسات و ,ایموجی ها ,که از ,فضای دیجیتال
درباره این سایت